Od pojedynczych ofert do dzisiejszej popularności

Kiedy na początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku branża turystyczna w naszym kraju dopiero raczkowała, o ofertach last minute klienci biur podróży mogli sobie jedynie pomarzy. Niewykluczone, że nawet samo określenie last minute było jeszcze nieznane i musiało upłynąć dobrych kilka lat, zanim wycieczki w okazyjnych cenach rezerwowane na moment przed wyjazdem weszły do stałego katalogu ofert firm zajmujących się organizowaniem wypoczynku na terenie kraju i zagranicą, a polowanie na wycieczki last minute stało się popularnym sposobem na zapewnienie sobie letniego wypoczynku w ciekawych miejscach i za atrakcyjną cenę. W branży turystycznej w innych krajach ten typ promocji był znany od dawna, podczas gdy u nas stanowił zaledwie niewielki procent oferowanych wyjazdów. Wraz ze wzrostem liczny biur podróży funkcjonujących na rynku usług turystycznych, wzrosła konkurencja, co klientom wyszło jedynie na dobre. Biura zaczęły ostrą walkę o potencjalnych klientów, a jednym z najważniejszych elementów, który miał wzbudzić ich zainteresowanie, była cena. Ludzie szybko nauczyli się, jak porównywać oferty i wybierać najkorzystniejszą dla siebie. Mniej więcej w tym samym czasie pojawiły się pierwsze wyjazdy last minute. Natychmiast zyskały szerze zwolenników, którzy korzystają z nich o roku.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.